Š.m. gegužės 31 d. 15 val. (Paryžiaus laiku), vyks nuotolinis EBPO seminaras ,,Švietimo ateitis: kaip ambicijos gali padėti pakeisti mokytojo profesiją?” (angl. The Future of Education: How Ambition Loops Can Help Transform the Teaching Profession).
Bendradarbiavimas yra labai svarbus siekiant stiprinti mokymo praktiką ir mokymosi patirtį klasėje. Tačiau kaip sistemingai gerinti mokyklų ir mokytojų bendradarbiavimą? Dalis atsakymo yra ambicijos: mokyklose, švietimo sektoriuje ir platesnėje bendruomenėje sutarti tikslai, kuriuos pasiekus, jie sustiprina vienas kitą ir sukuria teigiamus pokyčius.
Šiame internetiniame seminare dalyvaus švietimo ekspertai, bus siekiama išsiaiškinti mokytojo profesijos ateities siekius ir galimą jos klestėjimą.
Pranešėjai:
dr. Debbie Pushor, Saskačevano universiteto (Kanada) Mokymo programų studijų katedros profesorė.
prof. Johnas Fischetti, Niukaslo universiteto (Australija) Žmogaus ir socialinės ateities koledžo prorektorius, Niukaslo universitetas, Australija.
prof. Tony Hall, švietimo profesorius, Švietimo mokyklos ir švietimo tyrimų dizaino direktorius, ateities projektavimas, Golvėjaus universitetas, Airija.
Moderatoriai: Claire Shewbridge (EBPO Švietimo ir įgūdžių direktorato projekto vadovė ir analitikė), ir Jason McGrath (EBPO Švietimo ir įgūdžių direktorato analitikas).
Registracijos nuoroda: https://meetoecd1.zoom.us/webinar/register/WN_0z7I9t8ASkOHz_7i2npkYg#/registration