XXXIII EDUKACIJOS FORUMAS

EDUKOLOGIJA LIETUVAI – MOKSLINIAIS TYRIMAIS GRĮSTO

UGDYMO IR ŠVIETIMO LINK

Tema

„Problematiška ar dialogiška? STEAM ugdymo santykis su humanitariniais, socialiniais mokslais ir menais

 

Maloniai primename, kad 2024 m. gegužės 23 d. (ketvirtadienį) 15.00–17.00 val. vyks Edukacijos forumas „Problematiška ar dialogiška? STEAM ugdymo santykis su humanitariniais, socialiniais mokslais ir menais.

Kviečiame dalyvauti švietimo praktikus, ugdymo ir švietimo tyrėjus, magistrantus, doktorantus, aukštųjų mokyklų dėstytojus, švietimo ir socialinės politikos formuotojus, mokslinių asociacijų ir nevyriausybinių organizacijų atstovus, visus, kuriems edukologijos tyrimų poveikis ugdymo praktikai.

Forume bus svarstomi klausimai:

  1. Kas yra STEAM ugdymas ir kokie jo pagrindiniai tikslai?
  2. Kokia STEAM ugdymo situacija Lietuvoje šiuo metu? Kokius STEAM ugdymo modelius turime ir kaip jie veikia? Kokie iššūkiai kyla?
  3. Kokią vertę STEAM ugdyme kuria humanitariniai, socialiniai mokslai ir menai?
  4. Koks šių krypčių santykis šiuo metu ugdymo praktikoje?
  5. Kokios galimos ugdymo ateitys ir STEAM ugdymo vaidmuo?
Data 2024 m. gegužės 23 d. (ketvirtadienis)
Laikas 15.00–17.00 val.
Transliacija

Zoom:  https://liedm.zoom.us/j/91028469402

Youtube: https://www.youtube.com/@LETALT/streams

Moderatoriai:       Prof. dr. Lilija Duoblienė, Vilniaus universitetas
Pranešėjai

Dr. Paulius L. Tamošiūnas, VU Metodinio STEAM ugdymo centro vadovas.

Prof. dr. Rūta Girdzijauskienė, Lietuvos Muzikos ir teatro akademija, Klaipėdos universitetas.

Diskutantai

Dr. Simonas Šabanovas, Švietimo, mokslo ir sporto miniterijos Ugdymo departamento patarėjas

Dr. Jogaila Vaitekaitis, VU Ugdymo mokslų institutas.

Asta Malčiauskienė, Panevėžio švietimo centras, vadovė.

XXXIII Edukacijos forumo mokslinis ir organizacinis komitetas
Doc. dr. Sandra Kairė
, LETA viceprezidentė

Prof. dr. Lilija Duoblienė, LETA valdybos narė
Dr. Eglė Pranckūnienė, LETA prezidentė

Informacija pasiteirauti:

Doc. dr. Sandra Kairė, [email protected]