• Lietuviškai
  • English

Registruotis

Prisijungti

  • Lietuviškai
  • English

Registruotis

Prisijungti

leta_1linija
leta_logo_png
  • Pradžia
  • Apie LETA ›
    • LETA tikslai ir uždaviniai
    • LETA istorija
    • LETA valdyba
    • LETA dokumentai
  • Kontaktai
  • LETA tinklai
  • Edukacijos forumai
  • LETA projektai ›
    • Lietuvos mokslo tarybos finansuojami paramos LETAi projektai
    • ESPAD projektai
    • Mokytojų ir tyrėjų tinklaveika tyrinėjimu grįstam mokymuisi (2022)
  • Publikacijos ir mokymai ›
    • Scientific Research in Education
    • Edukologiniai leidiniai
    • LETA mokymai
  • LETA konferencija 2026
  • Tyrimų blykstės
  • Narystė
  • LETA konferencijos
  • Renginiai ›
    • LETA konferencijos
    • Vasaros mokyklos
    • Švietimo koncepcijai – 30
leta_2_linijos-nauja
leta_1linija
leta_logo_png
leta_2_linijos copy2
  • Pradžia
  • Apie LETA
  • LETA tikslai ir uždaviniai
  • LETA istorija
  • LETA valdyba
  • LETA dokumentai
  • LETA tinklai
  • Publikacijos ir mokymai
  • Scientific Research in Education
  • Edukologiniai leidiniai
  • LETA mokymai
  • Narystė
  • Edukacijos forumai
  • LETA konferencija 2025
  • LETA konferencijos
  • LETA projektai
  • Lietuvos mokslo tarybos finansuojami paramos LETAi projektai
  • ESPAD projektai
  • Mokytojų ir tyrėjų tinklaveika tyrinėjimu grįstam mokymuisi (2022)
  • Tyrimų blykstės
  • Renginiai
  • Vasaros mokyklos
  • Švietimo koncepcijai – 30
  • Kontaktai
  • Pradžia
  • Apie LETA ›
    • LETA tikslai ir uždaviniai
    • LETA istorija
    • LETA valdyba
    • LETA dokumentai
  • Kontaktai
  • LETA tinklai
  • Edukacijos forumai
  • LETA projektai ›
    • Lietuvos mokslo tarybos finansuojami paramos LETAi projektai
    • ESPAD projektai
    • Mokytojų ir tyrėjų tinklaveika tyrinėjimu grįstam mokymuisi (2022)
  • Publikacijos ir mokymai ›
    • Scientific Research in Education
    • Edukologiniai leidiniai
    • LETA mokymai
  • LETA konferencija 2026
  • Tyrimų blykstės
  • Narystė
  • LETA konferencijos
  • Renginiai ›
    • LETA konferencijos
    • Vasaros mokyklos
    • Švietimo koncepcijai – 30

Ataskaita “What shapes pathways and transitions?”

2025-03-17
ataskaita

Šioje ataskaitoje mokytojai ras vertingų įžvalgų apie mokinių pažangos galimybes, politikos pokyčių poveikį praktikai klasėje. Ataskaitoje pateikiama informacija paremta OECD duomenimis ir aštuonių tarptautinių sistemų įžvalgomis.

Ataskaitą skaityti galite čia.

Posts navigation

← Sveikiname su Tarptautine matematikos diena!
Kaip mokinių nuobodulį paversti susidomėjimu? →
leta_logo_png

Juridinio asmens kodas 191974021
Adresas: H. Manto 84, LT-92294 Klaipėda
Telefonas: +370 655 81519
El. paštas: info@lera.lt

Mokėjimo sąskaita LT44 7044 0600 0331 9616,
AB SEB bankas,
Gavėjas – Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija.

© 2025 Lietuvos edukacinių tyrimų asociacija. Visos teisės saugomos. Privatumo politika

Informuojame, kad šioje svetainėje naudojami tik būtiniausi slapukai (angl. Necessary Cookies) svetainės funkcionalumui užtikrinti. Sutikdami, paspauskite mygtuką „Sutinku“. PLAČIAU