Sveikiname Vestą Vančugovienę gavus SIG3-JURE apdovanojimą ((angl. SIG-3 JURE Outstanding publication award ) už išskirtinę publikaciją :

Vančugovienė, Vesta & Lehtinen, Erno & Södervik, Ilona. (2023). Thirty years of conceptual change research in biology – A review and meta-analysis of intervention studies. Educational Research Review41, 1–25. https://doi.org/10.1016/j.edurev.2023.100556

Publikaciją rasite: čia

 

 

SIG suburia švietimo, kognityvinės ir raidos psichologijos bei kitų sričių mokslininkus,  kurie tyrinėja konceptualių vystymosi, mokymosi ir mokymo pokyčių problemą. SIG  sudaro galimybę apibendrinti konstruktyvistines ir socialines bei kultūrines mokymosi perspektyvas bei ištirti epistemologinių įsitikinimų bei „karštų pažinimo“ veiksnių poveikį konceptualių pokyčių mokymuisi. Šiuo metu vienas iš SIG prioritetų yra tyrimų, susijusių su konceptualiais pokyčiais, pasekmės.