Kviečiame dalyvauti ugdymo mokslų atstovus, tyrėjus, doktorantus, bendrojo ugdymo ir aukštųjų mokyklų, švietimo ir mokslo politikos atstovus, visus, kuriems aktualūs edukacijos tyrimų kokybės, rezultatų panaudojimo sprendimams priimti ir švietimo praktikai tobulinti klausimai.

Apie pranešėją:

Audra Skukauskaitė – Centrinės Floridos universiteto (JAV) profesorė, tyrimų metodologijų tyrėja ir dėstytoja, Pedagogikos ir Acta Paedagogica Vilnensia bei kitų dviejų tarptautinių mokslinių žurnalų red. kolegijos narė, aktyvi Amerikos ir Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijų komitetų dalyvė, Masačusetso technologijų instituto (MIT, JAV) Išradėjų edukacijos programos bei Ajovos (Iowa, JAV) universiteto Inovacijų centro konsultantė ir tyrėja. Kokybinių, etnografinių ir diskurso analizės tyrimų metodologijas yra dėsčiusi doktorantams keturiuose JAV universitetuose bei Lietuvoje, vadovavusi disertacijoms trijuose JAV universitetuose. Mokslinių tyrimų ir dėstymo sritys – kokybė ir skaidrumas etnografiniuose ir kokybiniuose tyrimuose; kokybinių metodologijų iššūkiai; doktorantūros studijos; išradimų edukacija (invention education); mokslinių tyrimų metodologijų mokymas ir mokymasis.

[table id=14 /]