Tinklo veiklos 2023

Tinklo veiklos 2023

  1. Įrašas LETA istorijai.
  2. Sekcija metinėje LETA konferencijoje.
  3. Metodologinės knygos studentams parengimas ir publikavimas.
  4. Tinklo narių pasidalijimas tarpusavyje apie tyrimų metodologijos dėstymo patirtis. 
  5. Diskusija apie tyrėjo atsakomybę, tyrimo išgyvenimą ir patyrimą „savo kailiu“.
  6. Tyrimo blykstės LETA svetainėje pristatymas.
  7. XXII Edukacijos forumas „Kaip galime efektyviau panaudoti edukacijos tyrimus?“ .
  8. Informacijos apie metodologinio tinklo veiklas LETA puslapyje rengimas.
  9. Tinklo atstovų dalyvavimas su pranešimais EERA konferencijoje 2023 m.

Dalyvavimas LETA 2023 konferencijoje

2023 metų spalio 12 – 13 dienomis ,,Tyrimų metodolodijos“ tinklo nariai dalyvavo LETA  konferencijoje „UGDYMAS IR ŠVIETIMAS: ĮVAIROVĖS VERTĖ“ skirtoje Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos 25-osioms įkūrimo metinėms paminėti. Pirmąją dieną ,,Tyrimų metodolodijos“ tinklo nariai klausėsi plenarinių pranešimų: „Thinking Diversity in Educational Research, Re-Visting the Relationship Between Research and Practice(Europos Edukacinių tyrimų asociacijos (angl.EERA) prezidentė prof. Marit Honerød Hoveid); Lietuvos edukacinių tyrimų asociacijos kelias: nuo ko pradėjome ir kur einame?“(Pirmoji LETA prezidentė prof. dr. Palmira Jucevičienė ir dabartinė LETA prezidentė prof. dr. Liudmila Rupšienė); „Edukologijos tyrimų reprezentacijų įvairovė mokslo darbuose“ (prof. dr. Audra Skukauskaitė, Centrinės Floridos universitetas); „Kitoks vaikas – Lietuvos Švietimo juodoji gulbė? Transformuojančios lygybės kryptimi“ (prof. dr. Jonas Ruškus); „Kodėl fizinio ugdymo mokytojas, greičiausiai, gyvens ilgiau nei kitų dalykų mokytojai?“ (prof. dr. Arūnas Emeljanovas); ,,Įvairovė kaip (ne) vertybė šiandieniniame universite: Lietuvių akademikų žvilgsnis“ (dr. Rūta Petkutė). ,,Tyrimų metodolodijos“ tinklo nariai  dalyvavo diskusijose, stiprino mokslinę bendrystę, dalinosi idėjomis. 

Antrąją konferencijos dieną veiklos vyko ,,Tyrimų metodolodijos“ tinklo sekcijoje. Visi besidomintys galėjo išklausyti  mokslinius pranešimus, dalyvauti mokslinėse diskusijose. Konferencijos metu ,,Tyrimų metodolodijos“ tinklo sekcijoje buvo perskaityti šie pranešimai: ,,Metodologinis analitinio įrankio pagrindimas: No-Gap tyrimų projekto atvejis“ (Berita Simonaitienė, Eglė Melnikė, Rasa Erentaitė (projekto vadovė), Kauno Technologijos universitetas); ,,Dalyvaujantis tyrimas“ (Irena Žemaitaitytė, Mykolo Romerio universitetas); ,,Lėtojo  ir Greitojo  mokymosi  patyrimas“ (Eglė Misiūnaitė-Bačiauskienė, Lietuvos sveikatos mokslų universitetas); ,,Tyli revoliucija: Kaip dirbtinis intelektas keičia mokymą (sį)“ (Natalija Mažeikienė, Judita Kasperiūnienė, Vytauto Didžiojo universitetas); ,,Bendradarbiaujančios autoetnografijos metodologijos taikymas tarptautinėje tyrėjų grupėje“ (Rūta Girdzijauskienė, Klaipėdos universitetas); ,,Mokslininko  moralinė dilema atliekant  užsakomuosius tyrimus (Aleksandra Batuchina, Klaipėdos universitetas); ,,Thornbergo  informuota  grindžiamoji teorija: Už ar prieš?” (Simona Kontrimienė, Vilniaus universitetas); ,,Metodologinio  blizgesio atspalviai“ (Rasa Pranskūnienė, Vytauto Didžiojo universitetas); ,, Kiek turime ir kiek reikia metodologinės įvairovės  studentų baigiamuosiuose darbuose?“ (Daiva Penkauskienė, Šiuolaikinių didaktikų centras, Mykolo Romerio universitetas).,,Tyrimų metodologijos“ tinklo sekciją moderavo Daiva Penkauskienė (Šiuolaikinių didaktikų centras, Mykolo Romerio universitetas) ir Simona Kontrimienė (Vilniaus universitetas).

,,Tyrimų metodologijos“ tinklo sekcijos pranešimai 

Pranešimai atsidaro paspaudus ant paryškinto pranešimo  pavadinimo 

Natalija Mažeikienė, Judita Kasperiūnienė, Vytauto Didžiojo universitetas

Tyli revoliucija: Kaip dirbtinis intelektas keičia mokymą (sį)

Simona Kontrimienė, Vilniaus universitetas

Thornbergo  informuota  grindžiamoji teorija: Už ar prieš?

Berita Simonaitienė, Eglė Melnikė, Rasa Erentaitė (projekto vadovė), Kauno Technologijos universitetas

Metodologinis analitinio įrankio pagrindimas: No-Gap tyrimų projekto atvejis