We invite LETA members to events on the 19-20 May for the preparation and implementation of Gender Equality Plans in universities. More about the events:https://www.vdu.lt/lt/virtualiuose-renginiuose-apie-lyciu-lygybes-planu-igyvendinima/ From 2022, Gender...
Naujienų archyvas
Lyčių lygybės planų universitetuose parengimui ir įgyvendinimui skirti renginiai
Kviečiame LETA narius į renginius gegužės 19-20 d., skirtus Lyčių lygybės planų universitetuose parengimui ir įgyvendinimui. Plačiau apie renginį:https://www.vdu.lt/lt/virtualiuose-renginiuose-apie-lyciu-lygybes-planu-igyvendinima/ Lyčių lygybės planai (Gender...
VI Educational Forum “Inclusion for All: Universal Design for Learning as a Path to Educational Success”
We invite representatives of educational sciences, researchers, representatives of general education and higher education institutions, municipalities, educational practitioners, educational policy makers, representatives of non-governmental organizations, all those...
VI Edukacijos forumas,, Įtrauktis visiems: universalus dizainas mokymuisi kaip ugdymo(si) sėkmės kelias“
Kviečiame dalyvauti ugdymo mokslų atstovus, tyrėjus, bendrojo ugdymo ir aukštųjų mokyklų, savivaldybių atstovus, švietimo praktikus, švietimo politikos kūrėjus, nevyriausybinių organizacijų atstovus, visus, suinteresuotus įtrauktimi švietime. Programa [table id=12 /]...
Seminar „How Many and What Points of View Does it Contain?” was held
In 2021, 9 th of April, LERA Lifelong Learning Network organized a seminar on the topic “Constructivism: How Many and What Points of View Does it Contain?”. Its aim is to find out various approaches to constructivism reflected in scientific sources and to try to...
Įvyko seminaras „Konstruktyvizmas: kiek ir kokių požiūrių jame telpa?“
Š.m. balandžio 9 d. LETA Mokymosi visą gyvenimą tinklas organizavo seminarą tema „Konstruktyvizmas: kiek ir kokių požiūrių jame telpa?“. Jo tikslas - išsiaiškinti įvairius požiūrius į konstruktyvizmą, atspindėtus moksliniuose šaltiniuose, ir pabandyti išskirti...
Update of the European Guidelines for validating non-formal and informal learning
The European Commission and Cedefop are currently updating the European guidelines for validating non-formal and informal learning. The purpose of the European guidelines is to support policy makers and practitioners in developing and implementing solutions to serve...
Neformaliojo ir savaiminio mokymosi patvirtinimo Europos gairių atnaujinimas
Europos Komisija ir Europos profesinio mokymo plėtros centras (CEDEFOP) šiuo metu atnaujina Europos gaires dėl neformaliojo ir savaiminio mokymosi patvirtinimo. Europos gairių tikslas yra padėti politikos formuotojams ir praktikams kurti ir įgyvendinti sprendimus,...
21st-Century Readers: Developing Literacy Skills in a Digital World
In 2021, on the 4th of May, the OECD presented a report entitled "21st Century Readers : Developing Literacy in the Digital World". The report presents the results of PISA and other studies: • how the reading skills needed by the 21st century are being developed...
Ataskaita „XXI amžiaus skaitytojai: raštingumo įgūdžių ugdymas skaitmeniniame pasaulyje“.
2021m. gegužės 4 d. EBPO pristatė ataskaitą „XXI amžiaus skaitytojai: raštingumo įgūdžių ugdymas skaitmeniniame pasaulyje“. Ataskaitoje pateikti PISA ir kiti tyrimų rezultatai: • kaip formuojasi penkiolikmečių skaitymo...