

Didėjant pasauliniams lūkesčiams mokiniams, didėja ir mokytojams keliami reikalavimai. Nors daugelis švietimo sistemų daugiausia dėmesio skiria tam, ko mokiniai turėtų išmokti siekiant gyventi neapibrėžtoje ateityje, jos taip pat turi apsvarstyti, kaip mokytojai gali prisidėti prie mokinių tobulėjimo. Viena iš galimybių – EBPO (OECD) „Mokymo kompasas“, kuris pabrėžiama mokinio aktyvumo, gerovės ir svarbiausių kompetencijų ugdymo svarba, siekiant formuoti tiek asmeninę, tiek bendrą ateitį.
EBPO (OECD) “Mokymo kompasas” – tai sistema, padedanti naujai įsivaizduoti mokymą kaip aktyvią, tikslingą ir pasirengusią ateičiai teigiamų pokyčių jėgą. Ji grindžiama mokytojų atstovavimo, kompetencijų ir gerovės ramsčiais, derinant juos su mokymo programos tikslais ir sistemos pertvarka.
2025 m. birželio 24 d. 14.00 – 15.30 val. kviečiame prisijungti ir susipažinti su „Mokymo kompasu“ bei išgirskite ekspertų ir pedagogų pasakojimus apie tai, ką reiškia suderinti mokymą su ateičiai paruoštu mokymusi, kaip galime padėti mokytojams klestėti, siekiant besimokančiųjų gerovės. Šis mokymo kompasas yra laisvai prieinamas ir juo gali laisvai naudotis kiekvienas, siekdamas savo tikslų. Kviečiame juo dalytis su visais, kuriems ši sistema gali suteikti jėgų, įkvėpti ar padėti siekti savo siekių.
Renginys anglų kalba.
Daugiau informacijos rasite čia.
Registruotis galite čia.
