

Šiandien yra plačiai diskutuojamas skaitmeninių įrenginių vaidmuo klasėse, tačiau naujas OECD bandomasis tyrimas ,,Technologijų naudojimas mokykloje ir mokinių mokymosi rezultatai” suteikė mokytojams naudingų įžvalgų.
Tyrimai, kuriuose dalyvavo 730 mokinių Vokietijoje, atskleidė, jog taikytos skaitmeninės priemonės matematikos, gamtos mokslų ir kalbos pamokose pagerino mokinių problemų sprendimą, kompiuterinį mąstymą ir savarankišką mokymąsi. Reguliariai besidomintys technologijomis mokiniai OECD PISA 2025 modulių testavimo metu parodė iki 15 % geresnius rezultatus. Nors ir išlieka susirūpinimas dėl įvairių trikdžių, daugiau nei 70 % mokinių teigė, jog mokymasis jiems tapo patrauklesniu ir padėjo išlaikyti žinias, pasitelkiant į pagalbą skaitmenines priemones.
Daugiau apie tai sužinoti galite čia.
